We love you

Här kommer min finns påhittade historia som jag skrev då jag skulle göra dysleksi testet.
Jag hittade dig på ett unket ställe i stan. Jag tyckte du verkade rolig, du veckte mitt intresse. På kvällarna tänkte jag på dig. Men trodde aldrig att det skulle bli vi. Jag tog mod o kontaktade dig. Det blev långa och många samtal. Nu var du min. Jag vart den lyckligaste på jorden. Du har altid funnits där för mig och jag för dig. Jag fattar inte hur svårt du har hafft det. Folk som sviker. Du kom från en mardröm till en dröm. Men ändå fattar jag inte hur dina bröder kan behandla dig som skit. Du gör allt för dom, du gör allt för alla.  Du är nog den underbaraste jag vet  jag kommer altid finnas här för dig. Nu vet jag att du är lycklig önskar bara att folka ska sluta förstöra för dig. Jag lovar att du her en platts i himmelen att fara till.
Tycker ni om den? Bara så ni vet den är på hittad inte sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0