Lördag<3

Ligger i sängen snackar med älsklingen som är några hus bort medans jag försöker sova. Har hafft en brah dag förutom att jag vaknade kl 8 av alice som väkte mig. Mötte upp älsklingen på busstationen och drog ut till ica. Hyrde film köpte litte godis supper mysigt va de. Drog till dansen kom sent men men de gör inget. Fattade inget på dansen så de kommer gå dåligt på tävlingen nästa vecka. Åt midag på dånken med älsklingen han klaggade på hur lite jag åt. Bah för att han äter ett hellt berg med mat. Sen drog vi hem till mig såg film med familjen myste hade lite skönt (U know what i mean). Tillslut blev man isäng tvingad o älsklingen drog men tjatar fortfarande på mig att jag ska sova. Men han borde bara hålla tyst man undrar juh vem de e som borde sova. Sen får vi se vad som händer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0