skolan

Som vanligt va jag sen imorse men han till engelskan i alla fall så missade bara en lektion. Hahah på idrotten hade hade vi yoga med Monika typ. Körde lite basket med Erik o Saimek o lite annat. Sen på språk satt alla o gjorde inget för vi hade inget o göra så de va ganska tråk. På sista lektionen gjorde man inte häller så mycket. Fick veta svaraet på matte provet jippi klarade det så e nöjd. I övrigt har det inte hänt så mycket va på stan med Saimek efter skolan. Träffade Jossan o hennes kompis. Träffade Tess o dom men dom är typ alltid på stan. Sen drog jag o träffade Nazer chillade lite sat vid datan (A). Men det var tråk att jag inte kund va så social för hade lite problem idag ( skitt snack) som vi lösste som tur vah. Sen drog jag till bussen o väntade på älsklinge.
Glad alla <3 dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0