Vad har hänt med klassen?

Japp undrar juh de? Vad har hänt idag med klassen? Alla va juh jätte flummiga på svenskan idag hahah. Hahaha men bra alla började typ bråka om att jag o Munira va sena o att vi inte plockade undan men vi va inte äns med i bråket själva XD. Hahah eller på språk valet då hahahah.

- Vars ska jag slpruta
-Spruta i muniras mun
- Jag missa det kom i kontakten
Hahaha jag lova som i det andra klassrummet misstolkade allt o de gjorde säckert ni också.
Nä men de har inte hänt så mycket idag har typ dregga sönder sen jag kom hem. Och nu känner jag mig sjuk har nästan febber. Lovar att Mosho har smitta mig :(
Jag som ville va med i tävlingen på lördag så hoppa på att jag inte blir de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0