Förvirrad

Jag va så himmla förvirrad imorse vaknade av att sebbe sprang ut sen somna jag om. Vaknade igen tänkte är inte klockan 7 snart en klocka va vid 8 och en annan vid 7 så somna om för veckaren hade inte ringt än. Som vidar till typ 10 över 8 vakna av minra som ringer o smsa att jag ska snabba mig till skolan fatta inget fa hellt lost så kom en timma sent. Då kan kommer till skolan blir man fixad så man går runt o ser ut som en översminkad fjortis. Som tur va de halv dag idag hihi. Jag o saimek drog till stan o shoppa lite. Sen drog vi hem till saimek i Vännäs. Vi tog hål i örat jag tog två så nu har jag tre hål på ett öra o ett på de andra. Spelade spel o sen såg vi någon konstig film och början av en skräck film som lagga.
Just nu sitter jag som valigt o myser i sängen o äter fruktsalad gött gött men ska hoppa isäng snart som vanligt är super trött.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Kanoners :D hur står det till med dig idag då??

Såå skönt med fredag :b

2011-04-01 @ 11:44:48
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0