Hm...

Igår hölla man på bli på körd bara för att man ska försöka hinna i tid för en gångs skull. Det hände inte så mycket igår ät glad att dan gick fort igår. Efter skolan drog jag o Munira hem till mig för hom hade missa bussen. Men sen då jag kom hem igen efter att hon hade farit gjorde man midda. Det blev två små makor o lite fil inte så mycket men man blev mätt i alla fall. Sen gick jag o läste typ en sida ur en bok sen gick jag i säng för jag somnade så då får man skylla sig själv att man vakna så tidigt hehe. Det är därför jag sitter uppe o bloggar nu. =P Men jag e supper glad de är juh fredag hehe;P
Juste igår fyllde sandra år så grattis till henne
Idag fyller Johanna o Raad år så grattis på er också =D

Kommentarer
Postat av: M I N I I Z Z A

med mej äre toppen, själv då:) ?

2011-03-25 @ 09:15:57
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0