Ovanligt glad =D

Jag var på ovanligt bra humör idag men synd att man vart tvungen att börja dan med att vara sur. Kom sen på grund av cp bussen o traffiken som va seg. På bilden ska vi föra en film så jag, Munira o Saimeki ska komma på vad våran film ska handla om. Hihi man är ju dicktig skulle ta jordugbbar o Munira försökte säga något jag fattade inget o sen då jag vände mig om fattade jag att Micke hade sttåt o sett att jag snodde. Haha kul kul men dom va goda juh haha. Härligt slapp göra mat på Hk:n idag eller jag gjorde andra uppgifter istället hihi =P.
(Bild tog jag av the best Saimek :P )
Längtar tills imorgon då kanske jag bara går till halv 11 hihi :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0