på skolan

Sitter på skolan har nyss vari på möttet är lite sur för att jag missa idrotten i veckan o missade förra veckan också inte kul. =(  Men är ändå jätte glad vi har ingen matte så vi slutar två idag istället. Nu ska jag väl sitte här o kolla runt tills vi börjar språk sista lektionen jippi o det blir bara bättre för vi ska se klart filmen på språk val wooho toppen dag aså förutom mobilen o idrotte.

Vart tvungen att lämna in mobilen dom uppdaterade den o den funkade ändå inte. Jag lämnade in den igan så dom skickar den på lagning. Nu har jag en gammal låne mobill från stenåldern. men orkade inte ha den så har en av mina gammla mobiler som också har sluta fungea. Måste starta om den 24/7 ingte kul. Så antingen är det fel på mitt kort eller så har den här mobilen också fått damp. Ska pröva en annan av min amobilen nu då jag fått tillbaka ladaren åt den. Men den är redan knäpp men den får duga. Hoppas att jag hittar en normal mobil sant.


Kommentarer
Postat av: ida

Svar:

Det har varit sådär rätt länge. Så börjar bli van..

Det är bra. :)

2011-03-21 @ 14:14:36
URL: http://ispeakout.blogg.se/
Postat av: julia

vad gör du? :)

2011-03-22 @ 18:36:08
URL: http://bbarajuliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0