Bättre

Jag va på bättre humör idag men sen vart det typ sämre ju längre dagen gick. Det va typ första gången på länge som jag va med på idrotten. Vi spelade någont boll spel o sen va vi ute och sprang. På skolan har vi låna böker och städe ute. Men jag städade lite sen satt man o lyssna på musik oh solade sen tog man glass o stack hem. Hemma väntade killen på en det va sjukt härligt vart på bättre humör. Duchade sen for vi ut och år midag med familjen farmor o farfar min kusin o pappas bror o hans fru. Dom firade 20 års bröllopsdag så grattis till dom. Men idag firade jag och killen fyra månader så vi firade mycket ikväll. Nu sitter man henna o tittar på big brother med familjen.
Kram på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0