Det är något fel med mig

Det måst nästan vara något fel på mig i veckan. Jag mår verkligen inte bra har varit tvungen att gå hem ända sen i måndags. Har försökt att stanna men det går inte. Gick till skolsjöterskan idag o snackade om lite saker där. Hon sa att vi skulle ringa till ett ställe och allt slutade med att jag sitter hemma o väntar på att sjukhuset ska ringa upp. Saimek hjälpte mig att fixa spotify till mobilen tack btw. Va inte med på idrotten idag men dom gjorde ändå inget. På sveskan satt man o lyssna på mysik och satt vid internet på biblan sen gick man upp och slutade lektionen. Det har inte hänt så mycket idag faktist.

Kommentarer
Postat av: tilda

hej, kolla gärna in min blogg ! :)

2011-05-18 @ 21:27:05
URL: http://thildahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0