FEL

Kul att morgonen börjadå såååå FEL!! Det börja med att man inte hittar nyckeln till cykeln skåppet o hemmet så gick runt o leta den. Sen vart jag tvungen att gå till skolan så då tog det typ en halvtimma orkade inte skynda mig. Sen då man kom till skolan kom man på att vi skulle ha idrott idag så då kunde man inte va med på den. Resten av dan fick man gå runt o bära på min dryga väska för ville inte lämna den har en massa saker där jag inte vill lämna. Japp orkar inte prata mer om min misslyckade dag. Har kommit hem nu i alla fal så är glad för de. Resten av dagen ska man väl plugga gå o leta efter några saker som är borta o inte så mycket mer. Ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: Sara

kika in & rösta på den oregigerad eller den redigerade bilden ;)

2011-05-23 @ 15:44:43
URL: http://corneliaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0