Gillar del 2


Något jag gillar att hålla på med/ kolla på är naglar håt o smink o sånt. Men vilke tjej gillar inte det liksom? Själv så har jag och fixa mina naglar på en jätte bra salång i stan som är ny och ligger i stan. Det är skit dyrt att fixa naglarna o det tar lång tid men det är värt det för dom blir super finna sen. Mina kostade vid 800kr men jag fick rabbat så det kostade bara 500kr. Det kan vara stpr skilnad på priset beroende på vilken salong man går till. Här kommer en video på hur man gör naglar.

Det är ganska svår att få det bra så att det håller länge. Grejerna man behöver kostar alltid över 1000. Bild på mina nya naglar kommer väl senare. Hm... Finns inte så mycket mer att skriva om nu.

( google bild) Här kommer länken till salongen jag va på kram på er.
http://www.nailskincare.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0