Me part 2


Under sommaren bråkade jag och en kompis (inget man vill ta upp) och det blev en stor grej av det o andra blandades in o en massa skit snack vart det bakom folks ryggar. Sen des vart det inte som de va förut mellan oss har försökt bli kompis med henne igen men om hon inte vill så okej. Under den perioden kände man sig lonley typ. Men efter sommarlovet tänkte man glöm de so i movde on. Fick en ny kompis som man har super kul med. Men skolkande fortsatte gjorde några jätte dumma saker (inget som alla ni behöver veta). Det va en period man va sad hella tiden typ o då gjorde jag duma saker. En av sakerna jag gjorde att jag fick utegångsförbud. Under den tiden man hade utegångsförbud började man sitta inne o chatta/cam med världens underbaraste person.

Kommentarer
Postat av: Robert Cayden

Svar: Okej vad köpte du för One PIECE då? :)



Kram

2011-05-19 @ 23:19:28
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0