Me part 3


Jag blev kär i världens underbaraste person som förändrade mitt liv. Jag började få årdning på mitt liv bättre än förut. Började göra läxorna som jag aldrig bruka göra. Fick bättre kontakt men familjen än vad man hafft under hella livet typ. Man blir glad allt blev bara, bra o underbart. Och det är väl där jag e du. Livet är bättre man har en underbar kille det är bättre med familjen allt har blivit brättre. Vet inte vad jag skulle göra om jag förlorade honom livet skulle ta slut så som det känns nu om jag skulle fårlora honom.

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Ursäkta otroligt sent svar :)

Allt bra med dej?? :D

2011-05-21 @ 16:59:26
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0